el procés d'entrega de sol·lituds pel procés d'admissió (alumnes nous d'infantil i primària) comença dia 9 de maig i finalitza dia 20 de maig.
Hi ha establert un horari d'entrega de la sol·litud , és important el respecteu:
DOCUMENTS
NECESSARIS PER A L'ADMISSIÓ D'ALUMNES AL NOSTRE CENTRE:
-
Sol.licitud d'escolarització (dues còpies)
-
Còpia del DNI de l'alumne o de la pàgina del llibre de família
-
Còpia del DNI del pare i de la mare o dels tutors
DOCUMENTACIÓ
A EFECTES DE BAREMACIÓ
-
Certificat d'empadronament o de lloc de treball
-
Certificat expedit pel centre en cas de tenir-hi germans
-
Certificat expedit pel centre en cas que el pare i/o la mare hi treballin
-
Certificat de discapacitat per justificar la discapacitat de l'alumne
-
Certificat de discapacitat per justificar la discapacitat del pare o/i de la mare
-
Carnet de família nombrosa
-
Certificat mèdic per justificar una malaltia crònica de l'alumne
CALENDARI
DEL PROCÉS D'ADMISSIÓ D'INFANTIL I PRIMÀRIA
-
Presentació de sol·licituds: inici: 9 de maigfinalització: 20 de maig
-
Llistes provisional d'admesos: 6 de juny
-
Reclamacions: inici: 6, 7 i 8 de juny
-
Resolució de les reclamacions: 9 de juny
-
Llistes definitives: 17 de juny
-
Matriculació educació infantil i primària: 22, 23, 24 i 27 de juny. Tots els alumnes admesos a les llistes definitives han de venir al centre a formalitzar la matrícula, en cas contrari, es perd la plaça.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada